Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2009 23:14 - Пътешествие до крепости и гробници
Автор: indreal Категория: Други   
Прочетен: 1598 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2009 13:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След като по Великден осъществих много силна обиколка из скалните манастири по долината на р. Русенски Лом, от началото на все още неприключилите  дълги празници (1-6 май) успях да се представя още по-добре. Имам предвид, че преди малко се завърнах от едно пътешествие, което надмина всичките ми очаквания. За 4 дни успях да обиколя цели 12 обекта, като за съществуването на някои от тях дори не бях подозирал. Бройката включва: две доста отдалечени скални църкви - край с. Маточина и край с. Михалич; две крепости - при с. Маточина и край с. Мезек; останалото са тракийски култови комплекси - Глухите камъни (след с. Сива река), гробниците при с. Българска поляна и при с. Мезек, както и тези при Шипка - Голяма Косматка, Оструша, Шушманец и Хелвеция. Е, посетих и Казанлъшката, пардон, копието й, но честно казано тя не си струва да бъде споменавана.
За пореден път съм потресен от това колко прекрасни места из страната ни тънат в незаслужена изолаци. Същевременно за пореден път съм възхитен от ентусиазма на отделни хора да се грижат и да популяризират историческите богатства на своите родни места.
Mаточина и Михалич


Тагове:   Мезек,   Маточина,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: indreal
Категория: Други
Прочетен: 1622796
Постинги: 267
Коментари: 695
Гласове: 2865