Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2012 14:18 - Балада за мъртвите - триптих
Автор: eksplozia Категория: Изкуство   
Прочетен: 9233 Коментари: 32 Гласове:
13

Последна промяна: 09.04.2012 14:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


                     Може би защото беше Цветница , може би защото пролетта е навън реших да направя няколко снимки на цветя - но на тези които оставиха семената си през есента....за да се радваме отново на великолепието им сега......   

много разнежен се получи този пост:)))) ама ....                                







image

                                                                                  ***

image

                                                                                   ***

image





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleronia - Изненадана съм;))
09.04.2012 16:25
Интересна хрумка да не покажеш цветя в целия им блясък,а в *края на живота им*;)Ти си добър драматург,поздравления;)
цитирай
2. eksplozia - eleronia
09.04.2012 16:41
радвам се че те изненадах - никак не исках да са тривиалните снимки на цветенца и пиленца:)))) всяко нещо в живота има и друг прочит - нали така:))))))
цитирай
3. eleronia - Точно така и
09.04.2012 17:19
бях решила ако са обичайните *цветенца и пиленца*-само да ги погледна и да гласувам-без коментар;)
цитирай
4. eksplozia - eleronia
09.04.2012 17:21
хахахахах сега ще те открехна - има гласуване с минус на същото място дето гласуваш с плюс така че е лесно:)))))))) ти ме познаваш достатъчно добре, за да знаеш че не обичам да правя "женска фотография" :))))))))
цитирай
5. eleronia - Няма нужда да ме *открехваш*-
09.04.2012 17:49
моето негласуване е точният минус;))P От друга страна-като се замисля-за някой,който е отделил от времето си ,за да направи нещо-без значение от резултата-няма и не важат никакви минуси;) Разказвай още...;)
цитирай
6. bodlivko - eksplozia
09.04.2012 19:38
Да изненада ни с различният поглед върху пиленцата и тревичките.Показа ни и че и смъртта може да е красива.
цитирай
7. eksplozia - eleronia
09.04.2012 20:12
сега както казва Флорката ще си разкажа истината за вчера - взех фотоапарата и се питам - ами сега какво да снимам? Изпитвах някакво объркване и даже отвращение от познатите схеми - пролет,цветенаца, цъфнали дървенца и т. н. обаче пред погледа ми попаднаха поизъхналите кокичета, които бяха толкова красиви даже и в смъртта и така се почна - снимка след снимка .... има още доста от вчера но тях няма да ги пускам тук, за да не ви отегчавам с повторението на темата:))))) приготвила съм изненада специално за теб, но трябва да направя още някоя и друга снимка защото вероятно пак ще бъде триптих:)))))))
цитирай
8. eksplozia - bodlivko
09.04.2012 20:13
много ми се искаше да покажа друга гледна точка ... както писах и по -горе винаги може да има и друга гледна точка:)))) имам едни пейзажи от миналата година, които също донякъде се необичайни:)))))
цитирай
9. bodlivko - eksplozia
09.04.2012 20:33
Е какво чакаш.Давай ги да ги видим.Колкото повече различни погледи има толкова по добре.На едни ще се харесат на други не.Ще има да хвърчат саби и приземявания:))))))
цитирай
10. eksplozia - bodlivko
09.04.2012 20:37
утре - тук на този комп не мога да ги приготвя за постване - имай търпение дееееее:)))))
пък аз се притеснявам даже от факта, че всеки ден качвам снимки и не искам да става досадно и еднообразно :))) докато писах това си мислех как толкова много години не съм снимала, че явно сега изригвам всичко, което съм затаила през тези години:))))))
цитирай
11. bodlivko - eksplozia
09.04.2012 20:43
Нали съм си бодливо и рогато как да имам търпение.Такива неща не се забравят както ти казах.Просто някой неща леко може би трябва да си ги припомниш.На който му е досадно и не му харесва да не гледа и да не пише.
цитирай
12. eksplozia - bodlivko
09.04.2012 20:46
по скоро имах предвид, че през това време съм трупала някъде по чекмедженцата много запечатани картинки и сега просто те сами си идват - изпълзяват една по една и се наместват на етажерката:))))))
цитирай
13. bodlivko - eksplozia
09.04.2012 20:53
Най хубавите неща идват спонтанно,така че дори и нещо да си забравила то може да се превърне в нещо страхотно.Смело напред и без потоп след теб ами само хубави снимки.
цитирай
14. eksplozia - bodlivko
09.04.2012 20:56
:)))))))) хахаха там откъдето аз минавам има експлозии, а потопа е веднага след тях - но слава Богу това са само метафори:))))))
цитирай
15. bodlivko - eksplozia
09.04.2012 21:12
Е добре де аз ще зареждам бомбите ти хвърляй.Тоест аз ще те бода да снимаш защото ай стига със скромността.Смело напред и да не ти пука.
цитирай
16. helloworld - bodlivko
09.04.2012 21:17
това е рецепта по "овнешки":)))))))) казвам го с най-топли приятелски чувства :)))))) не знам дали това е скромност - по - скоро съмнение :)))) но тези съмнения са необходими , за да вървим напред и да се развиваме защото ако вземем да си помислим, че сме велики и сме до там :)))))))
цитирай
17. bodlivko - eksplozia
09.04.2012 21:26
Методът,,Проба грешка,, е довел до доста нови измислени неща.Като си счупиш главата ще се сетиш за правилният начин.Ще разтъркаш малко посинената кратуна, но продължаваш напред по верният път.Който не греши нека вдигне ръка.Няма такъв.Пускай се по вълната и снимай.Какво като не стане сполучлива.Ще отнесеш някоя критика какво толкова.Следващият път ще е по готина.Давай че не те виждам да си хванала фотоапарата че ще вадя бодлите:)))))))))))))
цитирай
18. eksplozia - bodlivko
09.04.2012 21:31
виж сега - аз съм професионалист, преди многоооооооо години минах през етапа проба-грешка , това беше толкова,толкова отдавна само преди сто лета :))))) сега аз очаквам от себе си съвсем други неща - точно защото съм професионалист и точно заради това и изисквам повече от себе си :))))))))))
цитирай
19. bodlivko - eksplozia
09.04.2012 21:38
Да така е но дори и най добрият греши.Хм сто лета откъде ги изкара бре.Аз съм на деведесет и девет и едно време те защитавах като малка.Така че посмали годините:))))))))))))
цитирай
20. eksplozia - bodlivko
09.04.2012 21:40
за защитаването не отричам :))))) така си беше ама стоте лета се извървяха неусетно :))))))
цитирай
21. bodlivko - eksplozia
09.04.2012 21:44
Ето видя как се съгласи.Така да се каже току що ми дойде идея да ти хвърля едно предизвикателство.Стана въпрос за годините и със това и за остаряването.Каза че обичаш да снимаш хора.Искам да снимаш хора в най различни възрасти от деца до съвсем възрастни така че лицата да се припокриват горе долу.Не разбирам от фотография но ако става ще се радвам да го видя.
цитирай
22. jabalka - Хей приятели здравейте и добра среща!
09.04.2012 21:47
Първо на въпроса с летата - bodlivko , имай милост тя все пак е само на 389 години !
Имай търпение, не вади бодлите, с младите така не бива!
Поздрави сърдечни!
цитирай
23. eksplozia - bodlivko
09.04.2012 21:49
такааааааа - ще го направим и това обаче някак не ми стана ясно как да се припокриват - доизясни се :)))) докато другите колеги в много голяма степен са специализирали в един вид фотография аз бях фоторепортер и по този начин се научих да снимам всичко къде добре, къде по малко добре ......:))))))))
цитирай
24. eksplozia - jabalka
09.04.2012 21:50
ееееееее питах се дали ще надникнеш тук в този скромен пост:))))))
цитирай
25. bodlivko - eksplozia
09.04.2012 22:09
Ами лицата да имат някаква малка прилика а да не са роднини.Не знам дали е възможно затова питам.Още повече че това ще е ново предизвикателство за теб да се пробваш в друг вид фотография.
цитирай
26. bodlivko - jabalka
09.04.2012 22:11
Аз за това я бода защото е млада.Да не се ослушва ама да действа:)))
Поздрави най сърдечни!
цитирай
27. jabalka - !!! :))
09.04.2012 22:18
Надничам аз надничам често , и " очилата проблясват по един особен начин"...
Този път беше одобрителен този блясък - за това скастрих bodlivko, че пришпорва младите...!
Това което си открих тук е тайна - моя си , но за начина по който го представяш печелиш моите почитания и радостни пожелания!
цитирай
28. eleronia - Всичките тези колебания
09.04.2012 22:43
дядо Вазов ги нарича*Радини вълнения*:)Ще продължиш да снимаш въпреки тях,така че бъди по-сигурна в себе си;)Чакам си изненадата-след толкова време,колкото ти е нужно;)Имаме цялото време на света-поне докато сме живи:)P
цитирай
29. eksplozia - bodlivko
10.04.2012 11:16
не знам - това е нещо което се е зародило в твоята глава, а аз там не мога да надникна ,най - вероятно е /знам го опит / да не стане изобщо това, което ти си представяш но ще опитам - може пък да се получи нещо интересно :)))) ще видим :))))
цитирай
30. eksplozia - jabalka
10.04.2012 11:18
благодаря Милата:)))) и стига сме говорили за възраст - идиота възраст няма :))))))))
цитирай
31. eksplozia - eleronia
10.04.2012 11:21
винаги съм била адски сигурна в себе си :))))) и за това ,което знам и за това, което мога - иначе изобщо нямаше да да се докажа в професията си или в работата си, обаче този процес на учене, на търсене, на съмнения, на желание да става все по-добре и по-добре е постоянен и именно той ни движи напред :))))))))))
цитирай
32. eksplozia - crusader
11.04.2012 22:29
с Олимпус :))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eksplozia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 572368
Постинги: 136
Коментари: 1635
Гласове: 1517
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031