Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08 16:26 - Пет малки, но многообещаващи марки, произвеждащи екипировка за спортове на открито
Автор: indreal Категория: Туризъм   
Прочетен: 140 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.09 09:46


Трудно е да пропуснете утвърдените марки в магазините за спортове на открито. Големите в бранша зареждат стелажи с размерите на къща, а рекламните им материали могат да се намерят почти навсякъде. Всеки самоуважаващ се потребител обаче е полезно винаги да държи под око и случващото се с малките в браша, защото често пъти тези марки имат най-добрите идеи. Ето и пет прохождащи компании, от които може да дойде следващия революционен продукт в спортовете на открито.

Bramble
image

Основана от Кен Волер и Тревър Коб преди малко повече от година, компанията се опитва да преоткрие кърпата за къмпинг. На двамата им омръзва да гледат бозавите предложения, налични в магазините за спортове на открито, и решават да добавят малко стил. В момента фирмата от Оукланд, Калифорния, предлага шест различни красиво проектирани, бързосъхнещи синтетични кърпи. В компанията вярват, че техните продукти са универсални и предлагат функционалност във всевъзможни условия, което позволява използването им при възможно най-много дейности – от всекидневието в града до епичното пътешествие в Йосемити. Пет процента от печалбата на Bramble отиват за подкрепа на усилията за опазване на Каньонлендс – едно  от местата, от които е почерпено вдъхновение за десените на продукцията. По-нататък  компанията ще предлага и други продукти като раници, портмонета и кръстни чанти. 

Natti Bar 
image

Идеята за Natti Bar се заражда в главата на Франсоа Карет край лагерния огън по време на сърф-пътешествие в Баха, Мексико. Разговорът се завърта около бананите – перфектната храна за екстремните атлети, богата на калий и магнезий . Решението: лиофилизиране (дехидратиране) и опаковане като бар. Дехидратираният банан е далеч по-концентриран източник на калории и хранителни вещества, отколкото пресния банан. Резултатът е чудесен на вкус, дълготраен натурален бар, който можете да давате с чиста съвест и на децата си. А защо точно бар от банани? Защото бананът е по-хранителен от ябълката: съдържа 5 пъти повече витамин А, 4 пъти повече протеини и 2 пъти повече други витамини и минерали, включително фибри. Днес Natti Bar продава натурални бананови барове, плюс две други предложения – бананов бар с какаови зърна и банан с натурален шоколад. Един процент от годишните продажби на компанията отиват за подкрепа на организации с нестопанска цел,  съсредоточени върху опазването на околната среда.

Full Windsor


image

Компанията Full Windsor е базирана в Обединеното кралство и създава аксесоари за ежедневна употреба в спортове на открито. Най-известна е с линията си от велосипедни мултитулове. Движещата идея, която стои зад Full Windsor, е производството на висококачествени продукти, които да се противопоставят на масово ширещата се културата на изхвърлянето. Стойностните артикули, направени от трайни материали, е много по-малко вероятно да паднат в капана на същата тази култура и да последват съдбата на една пластмасова бутлика, например. Ако даден артикул е ценен, във Full Windsor вярват, че ще бъде пазен, докато не бъде изгубен или не бъде даден на другиго. При този начин на мислене покупките биха били много по-обмислени и рационални. За да се създадат такива продукти се изисква много мисъл и внимание, висококачествени материали, които да устоят на теста на времето, както и функционалност, която работи толкова добре, че е просто удоволствие да се използва. Това е логиката, която екипът на Full Windsor следва всеки път, когато проектира нов продукт. Последното начинание на Марк и Хелън Уиндзор, които движат компанията, е преоткриване на нашумелия напоследък мултифункционален прибор за хранене спорк – комбинация от вилица и лъжица. Продуктът на Full Windsor е наречен Muncher, произведен е от титан и в духа на компанията е своеобразен мултитул – освен комбинирана вилица и лъжица, включва и неща като нож, отварячка за бутилки и за консерви, белачка, резачка за въжета, отвертка и ферородна запалка. И всичко това с тегло от 22 грама.

Vssl image

Ако някога се изгубите или дори само замръкнете насред пътеката, със сигурност бихте искали да имате продукт на Vssl в раницата си. Компанията от Ванкувър, Британска Колумбия, предлага линия от LED фенери, които имат различни функции, далеч надхвърлящи осигуряването на светлинен сноп.  Всеки продукт на VSSL е уникален, защото корпусът му е пълен с най-различни по брой и предназначение средства за оцеляване, като компас, свещ, риболовни принадлежности и таблетки за пречистване на вода. Изхождайки от идеята, че фенерът е един от най-основните  и задължителни инструменти за всяка дейност сред природата, от компанията решават да осигурят на клиентите си условия винаги да бъдат подготвени, независимо дали са на къмпинг, на излет с нощуване на открито или в ситуация на оцеляване. От VSSL се възползват от факта, че благодарение на днешните светодиоди, размерите на батериите са станали значително по-малки и корпусът на класическия фенер вече може да се използва за други, по-полезни цели. Така фенерите на VSSL осигуряват изключително компактен и ефикасен начин за транспортиране на жизнено важни части от екипировката на всеки пътешественик. Освен това цялата продукция на компанията се произвежда в Канада.

Rokum

image

Базирана в Сантиаго, Чили, и основана от Давид Ормазаба, Rokum произвежда смарт-къмпинг оборудване. Любим артикул е двуместната палатката, която се предлага с вграден надуваем матрак, покриващ целия под. Компанията също така произвежда и спални чували с вградено надуваемо дъно. Rokum планират да се преместят в Ориндж Каунти, Калифорния, което ще означава, че най-вероятно скоро марката ще предлага на пазара много повече.

 

 

 




Гласувай:
0
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: indreal
Категория: Други
Прочетен: 1113026
Постинги: 251
Коментари: 695
Гласове: 2842