Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2010 23:50 - Отговорно с батериите II
Автор: indreal Категория: Други   
Прочетен: 3091 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 26.04.2010 13:22


Преди време описах неуспешния си опит да следвам призива потребителите да не изхвърлят отработените батерии направо в кофата за смет. Тогава споменах, че се сещам за специално определени места, от където ще бъдат събрани за рециклиране, но и че нито едно от тях не е в България. Сега искам да илюстрирам как стоят нещата по този върпос в една от европейските институции – Европейският икономически и социален комитет.

image

И кутията не си стои просто така. Пълна е.

image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barborok - в Бургас може би всеки по-голям магазин има прозрачен буркан за стари батерии
07.07.2011 23:53
поне в новия маркет в блока има (шапка им свалям), какво става обаче после с тези батерии незнам , според мен се изпращат към Индия за да имат бедните деца някакви лъскави дрънкулки да си играят. Все по-често се говори за батерии li-po (литий-полимер), те са много хубави мощни и доста по-издръжливи от другите батерии (понеже съм моделист и съм доста добре запознат с тях). Та всички производители на такива също твърдят, че тези батерии се произвеждат екологично чисто и също така при изхвърлянето си не са отровни... не им вярвайте според мен това е просто маркетингов трик...
цитирай
2. barborok - къде се рециклират li-on батериите
08.07.2011 10:09
все по често из улиците на бургас виждам надписи "изкупувам стари батерии от гсм- 5лв" ми отговора е прост , батериите ли-он се рециклират в амфетаминините лаборатории... ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: indreal
Категория: Други
Прочетен: 1621650
Постинги: 267
Коментари: 695
Гласове: 2865