Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2023 08:08 - Изкуството да бъдеш адски неудобен...
Автор: dokito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2455 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Не съм злоблив човек и не считам, че на всяка цена трябва да се отговаря на злото със зло тоест да мъстим, но вчерашната помия върху ми ми дойде повече...

Преди 2 години надигнах глас за неплатените ковид-19 добавки, като го направих за младите колеги предимно, които се бъхтат ден и нощ по болниците за под 1000 кинта тогава..., аз можех да продължа самодоволно да си карам Кайен-а, но гаврата с труда ни не бе за подминаване. Журналисти от национални медии реагираха веднага и ми дадоха трибуната, за да изложа мнението си, а парадоксално от Бургас, известният сайт Флагман, ме посипа с лайна, и то така, че не можах да се позная въобще и то...

Естествено не ми дадоха правото на обратен отговор при тях, СБЖ не реагира на молбата ми за разглеждане на казуса...Да ви кажа откровенно и аз не предприех съдебни действия, защото изложените в пасквила срещу мен факти бяха толкова лесни да проверка и оборване, че просто не си заслужаваше усилията и за това..., но горчилката остана...

Сега нещата са вече други: от гледна точка на заслужена пенсия си живеех комфортно с чувството за добре преминал живот, естествено не мога както сами виждате от постингите ми тук да подмина мега фрапиращи нередности тоест съхраних си активната гражданска позиция, но вчера същият горепосочен сайт пак изсипа куп неверни факти за моята скромна персона...и то написани невероятно злобно от бивша възпитаничка на УНСС София, леко проституирала по време на следването си, чието журналистическо образование е силно съмнително – просто взела клавиатурата и почнала...по нечия поръчка вероятно...?!?

Както сами виждате от нейната снимка: изкуствени зъби, вероятно естествените са й били избити навремето в бурният й студенски период, изкуствени мигли и логически дефицит, личащ си от написатата за мен статия...

Повече от явно, е че написнваното от мен в този блог дразни яко хората, които искат други хора да са им роби...!





Гласувай:
3


Вълнообразно


1. morskipesni - Не стъпвай на тяхна територия.
10.06.2023 10:25
Много са, тъпи са, безочливи идиоти са.
Няма смисъл от солидарност към роба.

Който е роб, да работи за 1000 лева/мес.
и да бичи дежурства за жълти стотинки.
цитирай
2. dokito - Не мога да остана безучастен...
10.06.2023 10:30
morskipesni написа:
Много са, тъпи са, безочливи идиоти са.
Няма смисъл от солидарност към роба.

Който е роб, да работи за 1000 лева/мес.
и да бичи дежурства за жълти стотинки.

С огромна симпатия съм и към младите ни колеги, които са избрали по една или друга причина това нелеко лекарско поприще и у нас...
цитирай
3. morskipesni - Не съчувствай. Карай си "Кайена"
10.06.2023 10:37
харчи мангизи и гледай как
всичкото некадърно се обезличава,
линее и накрай свършва като дрипа.
Това е гнусна робска психика,
тя е изцяло вредна за българина.
Ние сме по-добри от "западните",
но трябва да имаме самочувствие.
цитирай
4. raders - :) Тази кака ли те е надрискала? Е ...
10.06.2023 11:40
:) Тази кака ли те е надрискала? Е случва се. Не ми са ясни причините и не се включвам в спора, но само по себе си присъствието на един лекар на страната на участници, причиняващи смърт в Украйна е доста шокиращо. Все пак това е благородна професия и няма място за политика, нито за бомби. Единственият критерий е човечността, а тук тя липсва. Самият факт, че индивидум като този с морскитепесни те ласкае, доста срива авторитета на професията.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dokito
Категория: Политика
Прочетен: 304355
Постинги: 290
Коментари: 410
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031