Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2013 17:57 - Долорес Кенън – “Пазителите на градината”
Автор: lucecita Категория: Новини   
Прочетен: 9860 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Долорес Кенън – “Пазителите на градината”

 Книгата на Долорес Кенън “Пазителите на градината” вече е качена на “Спиралата” в zip (doc) формат. Ето линк за страницата, откъдето може да се свали:

 http://www.spiralata.net/booklist.php?fieldFrom0=40&LangID=0&Letter=%CA

 

Кратка анотация:


Долорес Кенън е пионер хипнотерапевт и регресионист. От 40 години тя използва хипнотичната регресия в минали животи в своята работа. По време на работа с клиенти тя достига до изключителна информация - свързана с истинската история на човечеството, изгубените цивилизации, извънземните раси и изгубеното познание на планетата Земя.

В книгата си “Пазители на градината” тя предава информацията, получена при сеанси на хипнотична регресия с Фил, млад американец, който се оказва, че в предишните си животи е живял на други планети в други звездни системи. В последните глави на книгата Долорес Кенън се свързва по време на сеансите с представители на извънземна цивилизация, "колеги" на Фил, които разказват интересни неща за историята и бъдещето на Земята...

Книгата започва така:

"В момента на Земята живеят извънземни. Те вече не могат да бъдат приемани за чуждоземци, които съществуват само по далечните звезди или пътуват в космически кораби. Те са навсякъде – сред вашите приятели, съседи и дори роднини. Всички сме взаимно свързани, защото те са нашите предци. Във вените ни тече тяхната кръв. Ние сме братя със съществата от звездите, така както и с животните на Земята.

Установих това след години на интензивна работа с лице, което действително идваше от звездите. Контактът между нас се осъществи чрез хипноза. Аз съм регресионист и редовно пътувам през пространството и времето, за да посещавам миналото на Земята и да изучавам нейната история.

Но преди да започна работа с Фил Д., никога не бях посещавала други планети. Винаги съм го искала. Мислех, че това със сигурност не е по-невероятно от онова, което вече правех. Някои човешки същества определено бяха живели и на други места освен на Земята.

Идеята ме бе очаровала, но все още не бях срещала подходящ обект. Мислех, че такъв тип хора са рядкост. Но тъй като работя с много хора, смятах, че има шанс рано или късно да открия някой или той да ме открие (което обикиовено е по-точното). Нямаше как да знам, че шансовете са по-големи, отколкото предполагах.

Но тези хора не се разпознават лесно. Те са изключително умело прикрити, дори за самите себе си, от защитно подсъзнание. Когато започнах това напълно неочаквано пътешествие, бях склонна да мисля, подобно на всички нас, че всичко чуждоземно е плашещо и лошо. Изпитваме естествен страх към всичко, което не сме в състояние да разберем.

Бях доста изненадана, когато открих, че тези същества са съвсем различни от образа, който ни се представя от филмите, телевизията и научно-фантастичните произведения. Беше ми необходимо доста време, за да преодолея дългогодишното промиване на мозъка и да разбера, че дълбоко в нас, в нашата духовна същност няма различия, а само неразбиране..."




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lucecita
Категория: Новини
Прочетен: 2573030
Постинги: 995
Коментари: 99
Гласове: 914
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол