Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2021 13:25 - Февзиа Фуад
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1145 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.01.2021 22:14


 Египетска принцеса и кралица на Иран

Принцеса Фавзия , родена в Александрия 1921г.,

завършва образованието си в Швейцария. Говори свободно

Френски и английски освен родния арабски ,италиански

и турски. Оженва се за Мохамед Реза Пахлави , шаха на Иран през 1939г.

 Защо нейната история ми направи впечатление.

Сравних живота на майка ми , родена почти по същото време.

Принцеса Фавзия е родена в Александрия в дворец,
майка ми в София в семейство на гостилничар.

Фавзие завършва образованието си в Швейцария.
Майка ми учи в Първа Девическа Класическа Гимназия в София. Завършва право в Софийския Университет.

Фавзиа говори свободно Френски и английски освен родния арабски ,италиански и турски.

Майка ми учи Латински , Френски, Италиански, СтароБългарски,Руски и СтароГръцки .

Фавзиа се жени за шаха Ирана Мохаммеда Реза Пехлеви.

Майка ми се жени за колега юрист, татко ми.

Фавзия не е щастлива и се развежда.

Майка ми обичаше баща ми цял живот . Грижеше се за децата и семейството си.

Беше факел и носеше светлина. Затова всички я обичаха , особено внуците й.

Щастливият едва след смъртта се познава.

Египетска принцеса и кралица на Иран Февзие Фуад.

Фавзия Фуад (араб. فوزية ابنة فؤاد‎, перс. فوزیه فؤاد‎; 5 ноября 1921

[3], Александрия, Султанат Египет — 2 июля 2013,

Александрия, Египет) — египетская принцесса, ставшая

первой женой шаха Ирана Мохаммеда Реза Пехлеви и

получившая, таким образом, титул королевы Ирана.

Родилась во дворце Рас-эль-Тин в Александрии 5 ноября

1921 года, при рождении получила имя Фавзия бинт Фуад

и обращение «Её султанское высочество». Была старшей

дочерью Фуада I, султана Египта и Судана (позже —

король Фуад I), и его второй жены, Назли Сабри.

Принцесса Фавзия получила образование в Швейцарии.

Mısır Prensesi ve İran Kraliзesi, Gьzeller Gьzeli

Fevziye Fuad"ın Hayat Hikвyesi

https://www.youtube.com/watch?v=fOWCVdsPsds

 





Тагове:   февзие,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6843820
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56403
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031