Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2008 12:30 - She's Madonna
Автор: indreal Категория: Забавление   
Прочетен: 1758 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2008 16:51


image
Режисьорът Гай Ричи и жена му Мадона се опитват да се придвижат между тесните улици на един от бедняшките квартали на Мумбай, Индия. Пристигнали са в града на 8 януари и са прекарали деня в обиколка на бедняшките квартали. 


Тагове:   Madonna,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Е не е ли гадно. На мен винаги ми прави ...
15.01.2008 14:03
Е не е ли гадно. На мен винаги ми прави крайно отрицателно впечатление, когато звездите правят нещо подобно. Какво всъщност са направили те - обиколени от 100 човека охрана са отишли да разгледат нещо крайно екзотично и различно от ежедневието си в УК. Поцъкали са с език, погледали са мизерията и сега ще има за какво да говорят поне месец два - как да помогнем на тия хора и т.н. глупости.
Не се кефя.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: indreal
Категория: Други
Прочетен: 1622082
Постинги: 267
Коментари: 695
Гласове: 2865